ZAMÓWIENIA ONLINE
Po utworzeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający utworzenie zamówienia wraz z jego dokładnymi szczegółami. Jeśli tak się nie stanie, nie wahaj się z nami skontaktować. (Czasami zdarza się, że e-mail trafia do spamu lub popełniłeś literówkę w adresie e-mail)
Zrealizujemy, spakujemy i wyślemy Twoje zamówienie online, czyli przekażemy je kurierowi, zwykle w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Dostawa do Polski zajmuje 2-3 dni.
Gdy tylko wyślemy Twoje zamówienie, o wysyłce zostaniesz poinformowany e-mailem, w którym znajdziesz również numer śledzenia przesyłki oraz link do Twojej przesyłki. Z wiadomości e-mail dowiesz się w przybliżeniu, gdzie znajduje się Twoja przesyłka i kiedy zostanie dostarczona. Fakturę otrzymasz również e-mailem.
Jeśli tak się nie stanie, nie wahaj się z nami skontaktować, a poinformujemy Cię o statusie Twojej przesyłki.
Zakup osobisty w sklepie.
Zamówienie online do odbioru osobistego możesz odebrać w naszym sklepie w następnym dniu roboczym. Zamówienia odbioru osobistego możemy przygotować do godziny 10:30 w sklepie tego samego dnia roboczego.
Adres sklepu Shooos: Miletičova 5, Bratysława 82108
Godziny otwarcia: pon-pt: 12:00 - 18:00; Sobota: 9:00-13:00
Zostaniesz automatycznie poinformowany SMS-em i e-mailem o przechowywaniu Twoich towarów do odbioru osobistego. Towar będzie czekał na Ciebie w sklepie przez 3 dni robocze. Jeśli nie odbierzesz towaru w ciągu trzech dni, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz, abyśmy dłużej przechowywali towar w sklepie, nie stanowi to problemu, wystarczy, że skontaktujesz się z nami wcześniej mailowo lub telefonicznie, a my się dostosujemy.
E-mail: shooos@shooos.sk
Telefon: +421 910 950 650
Możesz przymierzyć towar przy odbiorze osobistym, a jeśli rozmiar Ci nie odpowiada, nie musisz odbierać towaru.